עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    יתוש הטיגריס האסייתי

    הטיגריס האסייתי הינו סוג של יתוש, הנקרא גם בשם יתוש הנמר האסייתי, או בשמו המדעי אאדס אלבופיקטוס  ((Aedes Albopictus. מקורו של היתוש באסיה.

    לעומת יתושים אחרים, היתוש פעיל ועוקץ בעיקר בשעות הבוקר המוקדמות (לאחר הזריחה), במהלך היום (לא בשמש ישירה) ועד שעות הערב (חשיכה). היתוש ידוע כנושא מספר רב של מחלות וביניהן מלריה, זיקה, קדחת דנגי וקדחת הנילוס המערבי. יתוש זה מתפתח בכל מקום בו יש מים עומדים והוא התפשט ברחבי העולם מדרום מזרח אסיה, ככל הידוע באמצעות משלוחי צמיגים באוניות, אשר הכילו בתוכם מים עומדים וזחלי יתושים.

    כיצד ניתן להיפטר מיתוש הטיגריס האסייתי?

    קיימות מספר דרכים בהם ניתן לנסות להיפטר מיתושי הטיגריס האסייתי:

    • הדברה
    • מלכודות יתושים ייעודיות, מסדרת ORITRAP
    • מניעה
    • הרחקה/דחיה

    הדברה

    בפועל, כמעט ולא קיימת הדברה כימית אפקטיבית ליתוש זה. ההדברה, כאשר היא מתבצעת ע״י מדביר מוסמך, נעשית בעיקר ע״י טיפול במקומות הדגירה ובעזרת חומרים ייעודיים לקטילת היתוש. ההדברה מבוצעת בחצרות בלבד.

    אולם, בגלל שרידותו הגבוהה של היתוש, ההדברה יעילה למספר ימים בלבד. כמו-כן, לא ניתן לבצע ריסוס ליד צמחי תבלין ומאכל או בסביבת אדם, בגלל רעילות חומרי ההדברה.

    מלכודות יתושים ייעודיות

    רוב המכשירים ללכידת יתושים הקיימים כיום בשוק מתבססים על אור אולטרא סגול. חברות רבות מתגאות בכך כי מכשירים אלו לוכדים יתושי טיגריס אסייתי.

    אולם, מכשירים אלו (קטלנים – עם נורות האולטרא סגול) אינם יעילים כלל בלכידת יתושי הטיגריס האסייתי.

    מאידך, בין המוצרים המובילים של  ORITRAP תוכלו למצוא את המכשיר המתקדם והיעיל מסוגו ללכידת יתושי הטיגריס האסייתי  ! Oritrap Asian Tiger

    המכשיר מבוסס על פיתיון מיוחד, אשר פותח ע"י חברת Biogents הגרמנית במשך 15 שנים וכן על המיבנה והצורה המיוחדת של המלכודת. על הפיתיון והמכשיר רשומים פטנטים ברחבי העולם. הפיתיון המיוחד מושך את יתושות הטיגריס לסביבת המלכודת והמאוורר הפועל בתוך המלכודת מושך אותן פנימה, לתוך שקית האיסוף שבתוכה.

    אוריטק מכרה אלפי מלכודות יתושים, אשר סייעו לאנשים לקבל את גינתם בחזרה.

    מניעה

    במקביל להצבת מלכודות ה- Oritrap Asian Tiger הייעודיות לטיפול ביתושי הטיגריס האסייתי, אנו ממליצים לבצע פעולות הגנה ומניעה נוספות:

    • יתוש הנמר האסייתי אוהב וגדל במקומות של מים עומדים, מקומות חמימים ומוצלים, ללא רוחות. ולכן מומלץ לבצע פעולות כגון ריקון וניקוז של מקומות בהם יש מים עומדים (אפילו במידה זעומה), כגון: מרזבים, דליים, תחתיות עציצים או מכלים שונים, שבתוכם מים עומדים וכן סגירה ואיטום של אזורי ביוב ומכלי מים.
    • בנוסף, אנו ממליצים להציב מלכודת/ות הטלה ליתושים של אוריטק, הנקראת בשם BG-GAT, גם היא פטנט של חברת Biogents. על-ידי הצבת מלכודות ההטלה, אנו יוצרים ליתושים מקום נוח ומבוקר להטלת הביצים. כאשר היתושות מגיעות למלכודת לצורך הטלת ביצים, מתרחשות שתי פעולות:
    • חלק מהיתושות נדבקות לדביקון אשר בתוך המלכודת, או לדפנות המלכודת (במידה ומרחתם עם שמן)
    • הביצים שהיתושות הטילו במלכודת מתפתחות לזחלים, אשר מתפתחים ליתושים שנלכדים בתוך המלכודת.

    הרחקה / דחיה

    דרכים נוספות, אשר אינן מיועדות לחיסול היתושים אלא להרחקתם הזמנית, כוללות:

    • שימוש בשמן ציטרונלה למריחה על הגוף
    • שימוש בתכשירים ייעודים לדחיית יתושים, המכילים בתוכם חומר בשם DEET. שימוש בחומרים המכילים DEET אמנם יעיל (תלוי בריכוז החומר) אולם חומר זה אינו מומלץ למריחה על גוף האדם שכן הינו רעיל, במידה מסויימת.
    • שימוש באבוקות, המכילות חומרים לדחיית יתושים.

    היכן ניתן לרכוש מכשירים ללכידת יתושים

    ORITRAP מתמחה במוצרים ללכידת יתושים, ומייצרת בין היתר גם מכשירים שנועדו ללכידתם של יתושי הטיגריס האסייתי בצורה יעילה במיוחד.במידה והנכם מעוניינים בלוכד וקוטל יתושים יעיל במיוחד צרו איתנו קשר עוד היום.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0